NUKUTTAAAAA!*__*  Kello on puoli seitsemän aamulla. Olen valvonut koko yön, kun tasoitan päivä rytmiäni uomiinsa. Kohta menen pyörä lenkille ja sitten suihkuun. Ja sitten piirrän lisää sarjista...-_- Hirveä piirto maratooni päällä.

Ja höpö jonka uhkasin kirjoittaa päivitys tekstiin mutta ei kukaan moista vapaa ehtoisesti lue joten sen kopsasin tähän.-__- Onneski pahimman höpinä intoni kirjotin KM:n viekkuun.

 Mahtavia uutisia sarjakuvan etenemisestä loppu vuoden muuten: Käsikirjoitus ei ainakaan aiheuta ongelmia. Olen niin edellä käsikirjoituksessa että pääsen aloittamaan sarjiksen luonnostelun heti kun saan edellisen satsin nettiin. Ja toinen: 2.vol on valmis jälleen sarjiksen synttäreille...Helmikuulle. Mutta 3.vol saadaan vasta aloitettua Heinakuussa 2009 koska "Pikku Prinssin ja Mustan Kissan" piirto vie aikaa. Olen tehnyt aika taulun sarjiksen piirrosta vuoden eteen päin.:'D Toivottavasti piirto nopeuteni ei rupeis tätä enempää hidastumaan kehittyessä...o__o Helvetti, yhden sivun piirtoo kokonaisuudessaan menee kolme tuntia... Tunnin pidentynyt. "Liuku hihna työskentely" helpottaa, mutta jännää silti, kuinka tämä tahti hidastuu kun käden jälki paranee. Minä en tunne piirtäväni yhtään huolellisemmin kuin ennenkään. Kunhan ostan ekasta opintotuesta oman skannerin homma onnistuu varmemmin, koska inhaa sekoilla kahden koneen kanssa. Paskinta on se että skanneri koneen USB "liittymät" on rikki ja en voi siirtää kuvia edes muistitikulla vaan minun täytyy säheltää Photobucketin kanssa.

Se oli siinä. Ja nyt puhun paperista.

Olen hakenut lempi paperiani aina Treelta... Nyt kesällä minä olen käyttänyt tyhmempää paperia ksoka en ole päässyt Tampereelle.-__-' Ja hah... Tätä lempi paperiani löytyikin kyläni RUOKAKAUPASTA!o__o Mä kaapasin itselleni kaiken eli kaksi lehtiötä. Toivottavasti pian tulee lisää.

Joo... jaa... Juu. Nukuttaa.>__<
Minusta tuntuu ettei kukaan lue tätä blogia... No... kirjoittelen tänne muuten vaan.>_<