En sitten keksinyt mitään parempaa otsikoksi? Baah...

Se vaan yleensä auttaa, että tulen surrutelemaan "suurimpia ongelmiani" tänne blogiini (tai jäkätän niistä toisten viekkuihin). Joten *vetää henkeä*... Minulla on tylsää! Siis joo, olis yksi sivu luonnosteltava sarjista, ja tussatavana kaksi. Todella vähän siis. Ei vaan pysty. 40 sivun pituisen huippu tylsän luvun piirto tappaa minut! No... Pitäs tehä myös 9. luvun kässäri valmiiksi. Veli sairastu nyt sitten keuhkoputken tulehdukseen ja en edes kehtaa pyytää sitä hoitaan mun domain asioita kuntoon. Näyttää vähän siltä ettei sivut muutakkaan maanantaina.-_- Ja tuntuu ettei animeconista tulon jälkeen ehdi millään hoitaan mitään ulkan vaihtoakaan. Ehkä saisin synttäri exstran pistettyä. Hmm... Vois vaikka tässä vaihtaa ulkoasun? Se möllää nyt sentään koneellani, olen tainnut jo kyllästyä siihen jo. Olis mieli  tehdä uusi.:'DD Siihen vaan ei taida olla aikaa...

Tai mikä ihmeen hoppu minulla on koko ajan tehdä kaikkea siihen ja siihen päivä määrään mennessä? Kukaan ei pakota minua piirtämään sarjista ja Alexsandrasta pidetään kovasti... Joten.  Jos mä nyt annan tuon Alexsandran koreilla ulkassa ja annan periksi sarjiksen--- EI EI EI EIIII! Yrhm... En saa antaa periksi. Teen listan tehtävästä ja teen sen! Päätös... Joo...Juu...*__* Tahtoo piirtään sitä PM:ääkin joskus! Itsekriitisyys perkele... Tänään ruttasin kaksi luonnosta roskiinkin... Ärsyttää kun viekussa ei käy kukaan.

Mä taidan nyt alkaa piirtää synttäri exstraa. Joo... SE on mukavaa vaihtelua. Muhuhuhaahahahahaaaa!8D