Eilen ostin Vampire Hunter D:n ja Andromeda storiesin.<3 VHD on upea sarjakuva, suosittelen, ellei yli isot naisten muodot häiritse.;)

Tänään bussia odotellessa olin kirjastossa. Luin Mari Ahokoivun sarjakuvatekijän opaan. Siis uskomatonta, luin sen puolsessa tunnissa ja olin heti intoa piukalla sarjis kässäriä tekemässä. Totisesti suosittelen kaikille aloittelijoille ja niille joilla on alkanut sarjakuvan piitäminen tympiä. Kirja avartaa hommaa mukavasti, opin hirvesti uutta. Kurja vaan minulla oli sen verran kirjasto laskua etten voinut lainata sitä.:<

Noh... Tämä tyttö yrittää eroon energia juomista. Olin kyllä niihin jo niin riippuvainen että kärsin eilen vieroitus oireista.:/ Hirveä päänsärky ja koko päivän vaan olin ihan torkahtamis pisteessä. Tänään oli helpompaa kun sain aamulla kahvia, tosin nyt taas on hieman kofeiinia mieli. Ostin eilen kahvin keittimen heräte ostoksena kun alko kofeiini suonta pakottaan kun kissan ruoka hyllylläkin nökötti energia juoma tölkki.

Näin kuulumisin, jatkan sarjis kässärin tekoa.^^ Moro.<3