Katsokaapas youtubessa "kahden kilon siika" haulla... Todella hauska.

Mahtavaa. 99% mahdollisuudella mun sivut muuttaa omalle sivutillalle, hyvästi freewebs. Tosin sarjis taitaa jäädä makaamaan sille sivutilalle hetkeksi... Velejen firma myy nääs sivutilaa.<3

Jaa... Pitäs hankkia FTP ja opetella sen käyttö. Tappelen myös mielessäni uuden sivun nimen kanssa. Voi että olisi helppoa laittaa vaihto ehdot kyselyn avulla kävijöiden tuumittavaksi, mutta minulla on ikuinen epäonni kaikkien kyselyiden kanssa. Ei toimi ei...

Mahtavat vaihto ehdot TÄLLÄ HETKELLÄ:

-J-Ami

Kuulostaa oudolta, mutta se on tällä hetkellä ykkös vaihto ehtona. Erään suunitelemani projektin nimi.

-Voimamies.net

*naurua* Hah...:'D Kaikki bodaajat eksyy mun sivulle...-__-'

-Taitamaton käsi

Hmm... Suomalainen käsi...kröhöm...nimi. Pitkä ehkä, jotenkin kiva. Mutta jotenkin tyhmä... Tuosta voi ajatella kaksi mielisesti.o___o  

-Alexsandra

HAHAHAHAHAAA.:'D Mä olen ihan tosissani! Eikös Alexsandra.net olis cool?

-Mu'sculo

Lihas voima espanjaksi (vaiko italiaksi). Aika jännä.

-Izomero

Yllätys yllätys... Lihasvoima Unkariksi.

-Muscle-Addict

Yksi lempparini! Kertoo ylläpitäjästä paljon.:'D

-Exstacy

Mitä tuo meinaa? En tiedä... Jotenkin kiva.

-Typhoon

Ei hajukaan mitä tuo tarkoittaa. Makaa alitajunnassani. Taas yksi lemppari.

-Bakana Hito

Tyhmät ihmiset... Erään Miyavin kappaleen nimi.-__-

-Kinniku

Ja viimeisenä, japaniksi lihas. Ei ihan kärjessä.

 

Sana "lihas" näkyy paljon...:'D Kommentoikaa mikä kuulostaa parhaimmalta.