Älkää välittäkö otsikosta, noin se sisko letkautti tänään puutöissä. Toisin kuulin sanan "hyppely" "pippelinä".

Olen HELPOTTUNUT. Olo tilani on rento ja tressitön. Olen alkanut laihtumaan... Tosin vain kilon, mutta laskee nyt kuitenkin. Tajusin tänään että minun ei tarvitse olla huolissani pärjäämisestäni koulussa, en ole niin pahasti jäljessä kun olen kuvitellut. Jäljessä, mutta en pahasti jäljessä. Tänään oli mukava päivä koulussa.:3

Ja koko sarjakuva olisi mieli aloittaa alusta. Ärrimurri, vihaan sarjikseni nykyistä tilaa. Vanhaat clise virheet näkyvät LIIKAA tulevassa juonessa, joka taas häiritsee lukijoita. Olen huomannut että kehittynyt kovasti, mutta itsekriittisyys ja oma epävarmuus muiden mielipiteistä painaa hieman mieltä.:/ Kun vieraskirjaan ei ole tullut kunnon kriittiikkiä aikoihin ja tuntuu että se on vain sana helinää kun ihmiset sanovat ilahtuneensa sarjakuvan jatkumisesta. Lukevatko he oikeasti sitä, vai tahtovatko he vain keksiä vieraskirjaan kirjoitettavaa omien sivujensa mainostuksen varjolla? Miten niin he eivät löydä sarjiksesta mitään virheitä, kun minä näen niitä silmät ristissä koko ajan? Ihmisten pitäisi lopettaa piipittäminen ja tyhjän toiminen kehuminen ja perustella ja sanoa suoraan mielipiteensä.

Hmmm... Huomaa, että heti kun en tressaa koulua niin tressaan rakasta harrastustani? Olen aika säälittävä kitisijä. Tyhmeliini Reimari, tyhmeliini.>__< *hakkaa päätään seinään*