Hi.

Ulkoasu on valmis. Enter kuva on tehty ja bannerit ovat tekeillä. Jaksaspa nyt vaan ryhtyä vielä koodaamaan ja muokkaamaan sivuja.-_- Mä olen ylpeä itsestäni, kerrankin tein leiskan IHAN ITSE enkä käyttänyt valmis ullkien koodeja pohjana. Mä pähkäilen vielä mihin tungen sen tulevan nimen... SE on niin täynnä ja ei tahtos peittää kuvan ruusuja nimellä.;__; On mullakin ongelmat...:'D

Olen laiskuuden perikuva. Mun huone on ollut siivouksen alla sentään jo koko kesän (oikeastaan koko sen ajan kun olen asunnut siellä) ja en ole saanut sitä siivottua. Koska äiskän jatkuvan huomauttelut asiasta ja siskon kitinä saivat minut HERMOROMAHDUKSEN partaalle, mä tein jotain aika hassua. Mä palkkasin mun siskon siivoon mun huoneen. 50 euroa+3 euroa kissan paskan siivoamisesta= 53 euroa pois ekasta opinto tuesta siis. No ei se raha hukkaan mene. Voitte kuvitella missä kunnossa mun huone on... Hitto olis pitäny ottaa se kuva kun se oli pahimmillaan. Nyt alkaa jo lattia näkyä.|3

Eka opintotukeni...hmm... 200 euroa. Nousi 30 euroa viime vuodesta ja nousee lokakuussa 70 euroa lisää.<3 Äiti jäkättää että pitäs säästää autokouluun... No... kertyköön rahaa ny vaan pikku hiljaa siihen, mä en ryhy SÄÄSTÄMÄÄN moiseen.-_-' Ah... Eka opinto tuki menee siskon palkan maksuun ja oman skannerin ostoon. Oma skanneri, oma skanneri lalalalaaaa...~ kenties sisustan myös siivottua huonettani uuteen uskoon. Tahtoisin sohvan... Ja kannettavan, uudet kajarit, piirtopöydän, valopöydän, oven huoneeseeni, kalliita merkki vaatteita (miesten tietenkin), laadukasta paperia, vieraskirja viestejä, oman kuntosalin, kymmenen kiloa pois vyötäröltä, pituutta lisää, pienenmmät tissit, miehekkäämmät muodot (perse perse...), trikotillomanian pois, osata englantia, saada siskon mekon valmiiksi, Kimmolle kalsarit jalkaan yöksi, energia juomia, Miyavin kaikki albumit, uuden tietokoneen, rahaa, mangaa, animea, uuden uimapuvun, Limingalle, hyvän kännykän, uuden maton, ison roska korin, pyykkikopan, lihaksia...

Miehet osaa heiluttaa lannettaan paremmin kuin naiset, KOSKA siellä heiluu jotain...