Vattuvattuvattuvattuvattuvattu... Hevonenhevonenhevonen

En osaa edes kiroilla, yhyy.:'/

Tätä paskempi olo ei ole ollutkaan niiden pahuksen neuletöiden jälkeen.-_- Kolmen päivän työn ja parin kuukauden hartaan garberobi-työn suunnitellun tulos lensi juuri roskikseen seinän kautta. Olin juuri sanomassa hiphiphurreita kun luin ohjeen vielä kerran läpi ja tajusin tehneeni KAIKEN aivan väärin. Vatun dysfasia, eikö riitä että mä en osaa enkkua hevosen vertaa ja nyt se etten osannut tulkita ohjeita kunnolla. Jostai  syystä mulla ei noi SK:n kurssit oikeen luista. Tuskin saan sitä neule paitaakaan valmiiksi... Puhumattakaan tästä garberobista, joka pitäs olla huomiseksi valmis.

a)Palautan opelle väärin tehdyn työn ja pakenen paikalta...

b) Sanon kylmästi SK:lle päin naamaa että en ole tehnyt työtä (pelottavaa...)

Tietysti voisin tehdä sutasten työn, mutta ensinnäkään en ymmärrä ohjetta yhtään vieläkään ja alkaa olla mitta sen verran täynnä, että...

Olen TODELLA TYHMÄ.

Olen paska