Sarjakuvaa piirretty tänään 3 sivua.-_- Piirsin yhden sivun uudestaan ja on vielä paljon jäljellä. Jaksaisinpa vielä viisi sivua piirtää tänä yönä, mutta sitä epäilen, vaikka on kahvit jne.

Huoh... Nyt on ikävä energia juomia. Niitä litki helpommin kuin kahvia. Pitäskö mun vaikka kokeilla semmosta rutiinia että saan juoda vaikka... ööö... 3 tölkkiä viikonloppuna.o.0 Ne nyt kuitenkin maistuu paremmalta ilta yhdeltä kuin kahvi.^^'Mut olen ollu...ööö... Millos mä nyt lopetinkaan... Tiistaina lopetin, joten olen ollut jo viis päivää ilman energia juomia.o.0 Hyvinhän tämä on alkanut menemään. Kahvia juodessa energia juomia on eniten ikävä, kahvi on niin pahaa.-_-'

Saatiin eilen neljännen jakson lukkarit. Kauhukseni huomasin että meillä on viisi kertaa 9 tunnin päiviä!!! Ja muutenki hirveesti teoria aineita, mm.enkkua ja nyt tuntuu että sarjakuva tauko menee täydelliseen ajankohtaan.^^' On sentään talvi loma, sillon hoidan kaikki rästityöt koulun kohdalta, siivoan huoneeni ja tietysti piirrän. Täytys yrittää tätä ajan käyttöä säästämään, kun teen kaiken viime tipassa. Kuten huomenna mun pitää.

  • Lukea tiistain matikan kokeeseen
  • tehdä estin tehtävä

Hirvitys... Olin jo unohtaa matikan kokeen. Mutta nyt piirrän sarjista vielä niin kauna kun ranne ja aivot antaa myötä.^^