Onko minulla myöhäinen murkku ikä, väsymys vai tressi? Kenties kaikki, ainakin parekttiin jäi tänään varsin hieno kuhmu. Sain tänään ah-niin-ihana-teini-agsti-raivo-kohtauksen ja pistin porukoilla hiukset harottaan. Toivokaamme ettemme näe samallaista käytöstä vastaisuudessa...*mutinaa* Olen jo 17 ja ei tuollasta tässä iässä enään tehdä, etenkin kun en ole ennen tehnyt tälläistä...:/ Kokemus tuo varmuutta?

Olin päättänyt etten tressaa enkun koetta, koska se on itsestään selvyys etten pääse siittä läpi vaikka lukisinkin. *asenne vamma* Sisko päätti kiusallaan möläyttää tämän olkkarissa ja heti minua oltiin passittamassa lukemaan.

KERRANKIN olin saanut neuleet tehtyä, kerrankin sain housujen tekoon lisä aikaa...kerrankin aikaa päivittää kotisivut. Tietty olin eka siskon kurkussa kiinni, sitten Kimmo tyrkytti niitä iljettäviä kynsileikkureitaan ja sitten paiskasin ne leikkurit parkettiin ja hyppäsin tasajalkaa kaikella seitsemälläkymmenenellä kilolla mitä omistan niin että parketti ritisi.

Kuulostaa huvittavalta... Totta. Sitä näin jälkeen päin.. se olikin.:'DD

Jonna tarjos mulle kuitenkin myöhemmin jätskiä... On se aika kiva tyyppi.

Ähäkutti-mursunkulli, en lue.:P